expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, July 17, 2013

COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE + ASTHAXANTIN

COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE with ASTAXANTHIN RM100/12SACHET.

KELUARAN SUSUK DARA RESOURCE

Sekarang ni, semua orang sibuk nak cantik kan.. kalau dlu fenomena botox.. sekarang ni fenomena collagen.
Jamu Susuk Dara pun ada jual Collagen.. yang pasti memang tiptop.
Kalau dah namanya collagen, mestilah untuk kecantikan, tapi bukan kecantikan luaran sahaja tau. yang paling best, collagen delimalicious ni pun dapat memberikan kecantikan dalaman yang tiptop.





Antara fungsi collagen delimalicious adalah seperti berikut:
~merawat/memutih/meremajakan kulit
~memulihkan kulit kusam~mengecutkan jerawat
~kulit berseri dan gebu
~merawat dalaman
~mengecutkan rahim
~power
~ketat
~montok
~bagus untuk sendi
~lingkaran gelap bawah mata
~liang pori terbuka~

Suplemen kolagen susukdara bukan semata2 kolagen dan astaxhantin yg kaya dgn Vit-C tetapi mempunyai campuran herba manjakani, kacip fatimah dan habatus sauda. Disamping kita semua ingin kelihatan cantik, kulit menjadi putih dan cerah, bebas kusam dan jeragat, gebu, mulus, anggun dan remaja. Suplemen kolagen susuk dara juga berfungsi mengetatkan dalaman, menguatkan cengkaman otot vagina, mencegah keputihan, mengencangkan payudara, menguatkan otot sendi dan melewatkan proses penuaan.

UNTUK : LELAKI & WANITA / TAK KIRA UMUR

KECUALI YG SEDANG MENGANDUNG (amaran keras)

CARA MAKAN: 1 SACHET SEBELUM TIDO/ UNTUK KESAN MAKSIMA 2SACHET SBLM TIDO.Siap utk terus di makan. Tidak perlu di bancuh dengan air.

Apa yang paling penting dalam pengambilan collagen delimalicious white ni ialah, anda sangat-sangat digalakkan untuk minum air masak / plain water dengan jumlah yang banyak. bukan apa, dengan pengambilan air masak yang banyak ni sebenarnya ada begitu banyak khasiat. selain dapat melancarkan lagi perjalanan darah dalam tubuh kita (air mengandungi oksigen yang berfungsi untuk melancarkan perjalanan darah), air juga dapat membantu kita melawas dengan lebih baik, dan dalam masa yang samam membantu untuk penyingkiran toksin dari dalam badan kita.


jadi, walau banyak mana sekalipun anda ambil collagen, walau jenama apa sekalipun, kalau anda kurang minum air masak, masih akan kurang keberkesanannya. lagipun tak rugi apa-apa pun untuk minum air masak yang banyak. malahan mendapat tubuh yang lebih sihat kan.




RM100/12SACHET

No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan komen untuk sebarang pertanyaan atau sms/ whatsapp / wechat 011-18646641